joi, 4 noiembrie 2021

Blogonoiembrie 2021: Ziua 4

Incep ziua cu Psalmul 26...

"Domnul este luminarea mea și mântuirea mea; de cine ma voi teme?

Domnul este apărătorul vieții mele; de cine mă voi înfricoșa?"

Aseară m-am culcat foarte devreme și deși am dormit vreo 10 ore, nu mă simt odihnita. Dar...vreau să mă ridic deasupra acestor "simțiri" fizice și să mă bucur de această zi. 

Acum, la ora 9, afară este soare ☀️ , se aude zgomot de drujba și croncaneala de ciori. 

...

E ora 13.00, afara e vânt și înnorat. Intre timp am lucrat cu fetele câteva activitati in special legate de Ziua Internațională a Bunului Simt, sărbătorită astăzi.

Am făcut și paine de casă și un prânz rapid.

 


După ordine-strans-ordine, am făcut câteva clătite împreună cu fetele. 

Homeschoolingul este provocator. Sunt zile in care avem variate activități și zile in care lăsăm lucrurile sa vina de la sine. 

Recent Maria a primit o harta a lumii, interactiva și este foarte interesată de ea. Deși noțiunile de continente, oceane le-am mai discutat, acum este interesata de țări și capitale. 


 Zile cu bine!

 

 

 



2 comentarii: