sâmbătă, 20 noiembrie 2021

Blogonoiembrie 2021: Ziua 20: 31!

 Astăzi am implinit 31 de ani. Azi nu simt că este despre dorinte, ci despre recunoștință și mulțumire. 

Am experimentat diverse situații în viața mea și fără să îmi dau mereu seama, Dumnezeu mi-a fost alaturi. 

Daca ar fi să mă gândesc la ce sunt astăzi ca femeie, ca sotie, ca mama, ca om, as avea un singur gând:  "De n-ar zidi Domnul casa, în zadar s-ar osteni cei ce o zidesc; de n-ar păzi Domnul cetatea, în zadar ar priveghea cel ce o păzeşte. In zadar vă sculaţi dis-de-dimineaţă, în zadar vă culcaţi târziu, voi care mâncaţi pâinea durerii, dacă nu v-ar da Domnul somn, iubiţi ai Săi."Psalm 126






































































13 comentarii:

  1. La mulți ani fericiți intru Hristos! Multa sănătate și bucurie! Trezvie, credință neclintită! Dragoste și putere de a-ți duce crucea!
    Sa ai o zi de naștere frumoasă!
    Și noi avem un sărbătorit astăzi! Băiețelul meu a împlinit 5 anișori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa va traiasca cel mic. La multi ani fericiti si sanatosi!

      Ștergere
    2. La multi ani celui mic! Dumnezeu să-i călăuzească viața ! Mulțumesc pentru gândul bun !

      Ștergere
    3. La multi ani celui mic! Cale lina si senina prin viata!

      Ștergere
  2. La multi ani fericiti si lipsiti de griji! Iti dorec ca fiecare zi ce va urma s[ fie ca cea de azi, plina de recunostint[ si de multumire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Bine-ar fi sa ajungem la această treaptă a recunoștinței din fiecare clipa!

      Ștergere
  3. La mulți ani frumoși cu Hristos! Fiecare zi sa fie un gând de recunoștință înălțat spre Creator!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani frumoși și binecuvântați!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Sa iti dea Dumnezeu tot ce e bun si frumos pentru sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere