sâmbătă, 13 noiembrie 2021

Blogonoiembrie 2021: Ziua 13

 Sâmbătă. Am stat în bucătărie toată ziua. Am gătit ostropel de pui, piure, pâine de casă și după amiază eclere.

Am inceput prin a face crema princesse ( crema de vanilie fiarta amestecata cu frișcă). Cât am pus crema la răcit m-am apucat de coji. 

Cuptorul meu este cam vechi și a trebuit să stau cu ochii pe ele, dar au ieșit. 

Le-am umplut, glazurat și chiar daca era deja ora 18:00, am savurat fiecare câte unul. 

Au ieșit foarte gustoase. 




6 comentarii:

  1. sunt prajiturile mele preferate, dar nu am facut niciodata in casa.Arata nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de bine arata! Nu m-am incumetat niciodata sa fac eclere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este atât de complicat precum s-ar crede. Merita incercat! Gustul este unul autentic, diferit de cel găsit pe la majoritatea cofetăriilor.

      Ștergere
    2. O sa iau in considerare anul acesta să incerc și eclerele.

      Ștergere
  3. Arata apetisant! Eu mai faceam si cu crema fiarta de lapte cu cacao. Ies la fel de bune.

    RăspundețiȘtergere