marți, 16 noiembrie 2021

Blogonoiembrie 2021: Ziua 16

 Ziua 16. Marți.

Am avut o zi plina. Am continuat curățenia începută de ieri, am gătit, am făcut lectii cu fetele. 

Deocamdată sunt singura care postește așa că meniul meu a fost cam așa:

Mic dejun: para și niște nuci 

Prânz: mâncărică de cartofi 

Cina: orez cu miere și scorțișoară 

Între mese am mai ciugulit câte un biscuite. 

Pentru restul casei am adăugat piept de pui la grătar.

Deoarece făcusem niste iaurt de casa de care nu s-a atins nimeni, aseară l-am transformat în branzica. Fetele mele nu consuma lactate deloc, dar a fost o încercare. Consistenta a  iesit buna, gustul nu știu. 

Ieri am vazut un documentar tare drag :

https://m.youtube.com/watch?v=bkc92y9UVRA 

Eu m-am născut la sat. Părinții mei sunt țărani. Am plecat la vârsta de 8 ani din sat pentru scoli mai bune. Nu am apreciat satul și nici nu l-am iubit.

Viața te schimba. Dumnezeu te schimba. Așa că acum duc dorul satului.




2 comentarii:

  1. Cam asa stau lucrurile si cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine e pe dos. Nascuta si crescuta in oras, mergeam la bunici la tara asa ca imediat ce s-a putut m-am mutat la tara. Si oraseanca de mine a devenit taranca la 36 de ani. Cum zic unii am plecat de la birou la coada vacii....

    RăspundețiȘtergere