marți, 23 noiembrie 2021

Blogonoiembrie 2021: Ziua 22

 Bunica mea a împlinit 84 de ani. S-a născut la țară și a trait la tara toată viața. Încă de la o vârstă frageda s-a ocupat cu treburile in gospodărie. A lucrat la CAP,  la vaci. 

Bunica mea nu este tare priceputa la mâncăruri sau organizarea casei, dar afara, in curte este lumea ei. Încă mai prășește, da mancare la animale, curata grajdul.

Până acum câțiva ani își punea războiul de țesut. A lucrat covoare, carpete și prosoape. A împletit șosete și mănuși din lana toarsa de ea.

 In copilărie dormeam la ea. Locul meu era pe cuptor. 

La sărbători, făcea pâini și cozonaci mari și pufoși in cuptor. 

Nu am văzut-o vreodată bolnava. Abia anul trecut a fost racita și a stat în casă câteva zile. 

Acum nu mai are multa putere de munca, dar viața ei înseamnă natura, animale și pământ. 

La multi ani, mamaie!




3 comentarii:

  1. La multi ani bunicii. Sa te bucuri din plin de timpul pe care il mai aveti impreuna. Bunica mea, la fel ca a ta crescuta, traita la tara, a plecat anul acesta printre ingeri.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi si sanatosi ani, Mamaie! Imi aminteste de a mea. Care nu mai e. Bucura-te de fiecare clipa in care ii poti fi alaturi!

    RăspundețiȘtergere