joi, 25 noiembrie 2021

Blogonoiembrie 2021: Ziua 25

 Aseară nu am dormit prea bine, asa ca m-am trezit cam iritata și nu prea in apele mele. Sunt in acea zi.  Si în casă este haos. 

De dimineață am făcut o joaca educativa "de-a magazinul". Am pus preturi diferitelor jucării apoi le-am cumpărat, folosindu-se de niste bancnote luate din Pepco. 







Maria a inteles mai bine utilitatea reala a matematicii. 

Spre după amiaza m-am liniștit și eu. Suntem oarecum într-o perioadă tensionată și ne cam resimtim...

Dar ...tot la Dumnezeu este puterea și scaparea. 

4 comentarii:

  1. ce mult mi-a placut setul de bani de la Pepco. La fata cea mare nu gaseam asa ceva si foloseam bacnotele de la un joc Monopoli pt copii, doar ca erau in euro. Cand le-am descoperit pe astea in lei, cu cea mica le-am folosit pana in timpul scolii sa invete banii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain! In vacantele mele la tara foloseam frunze pe post de bani in joaca de-a magazinul. Cu Matei nu am trecut prin etapa asta. Am fost nevoita sa il invat "pe viu", direct la magazine adevarate :)

    RăspundețiȘtergere