duminică, 14 noiembrie 2021

Blogonoiembrie 2021: Ziua 14

 Astăzi este duminică. Afară a fost înnorat toată ziua, dar temperatura a fost plăcută. 

Am petrecut timpul împreună, am ieșit la o plimbare pe campurile de lângă noi și ne-am relaxat. 

Spre seara am văzut un film drăguț la Diva și am răsfoit internetul. Urmează să dau o comanda de o nouă tava de copt tortul și câteva accesorii de cofetărie. Săptămâna viitoare este ziua mea și vreau să fac un tort. Poate reusesc și o prăjitură Alba că Zăpada. 

Deși îmi place să prajituresc, nu am exersat suficient. Micile detalii fac diferența.

Astăzi este Sfântul Apostol Filip. Mi-e așa drag numele acesta. 

La prima sarcina, mi s-au spus inițial că va fi baietel. Așa că am hotărât că va purta numele Filip. A fost fetița până la urmă. Maria.

La a doua sarcina, mi s-a spus până în săptămâna 36 că va fi băiețel. Așa că am hotărât că va purta numele Filip. A fost fetița până la urmă. Teodora.

Este o povestire amuzanta pentru noi. 

Poate, poate apare și Filip la un moment dat.


 

3 comentarii: