vineri, 5 noiembrie 2021

Blogonoiembrie 2021: Ziua 5

 Este 8:30. Incep ziua cu o ceașca de cafea și o vreme călduta pentru aceasta data. Abia s-a luat ceața și astăzi este posibil sa fie undeva la 20 de grade.


La micul dejun le-am  făcut fetelor câteva clătite umplute(ketchup, ardei, castravete, șuncă). 

La pranz am ieșit la o plimbare și am ajuns la dragul nostru sfant, Sfântul Nectarie. Ne bucuram de fiecare dată când reusim sa ne împrospătăm fortele in biserica lui. Am cumparat cateva sticlute de mir, noua revista Familia Ortodoxa și o cruciulita noua la masina. 



Ne-am întors acasă flamanzi, am mancat ce am găsit prin frigider și ne-am apucat de treabă: ordine prin casa( lăsasem cam dezordine), pritoceala muraturilor și impreuna cu soțul am inceput o mancare de fasole, o parte simpla și o parte cu ciolan. 

Am testat astăzi doua produse de curățenie, un dezinfectant fara parfum, doar alcool, de care sunt foarte incantata, marca Antibiotice și un produs din Italia pentru suprafete lavabile, care deși lasă curat și stralucitor in urma folosirii, mirosul nu îmi place. 



De fapt, nu agreez deloc mirosurile produselor de curățenie. Și nici a deodorantelor. Folosesc de 8 ani piatra de alaun. 

Este ora 19.00...este primul moment de tihnă din aceasta zi. Beau un ceai de mușețel(cules împreună cu fetele) cu lamaie și citesc revista.

 


Slava lui Dumnezeu pentru toate! 


PS. Fasolea tot mai fierbe...

 


2 comentarii:

  1. eu cumpar cate un bax de fasole la conserva de la lidl, e f gustoasa, se face rapid si m-a scos de multe ori din incurcatura, cand nu aveam idei ce sa gatesc
    imi place cum se vede de la balconasul vostru :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim! Suntem recunoscători că deocamdată nu s-a construit ceva pe acest teren.

      Ștergere