duminică, 12 septembrie 2021

Jurnal de homeschooling 6-13 septembrie

Luni 

Ne-am trezit mai târziu decât de obicei (8:30). După micul dejun am inceput activitățile zilei cu limba engleza. Am improvizat un joculet cu câteva figurine pe care le-am avut la îndemână. După ce am făcut câteva biletele cu denumirile lor în engleză, le-am prezentat pe fiecare în parte. 

Apoi, Maria a avut de reconstruit cuvintele folosindu-se de literele de la un alt joc. Ne-am jucat împreună vreo 40 de minute. Am exersat salutul, prezentarea de tip " Hello. Who are You? I am a pig. Nice to meet you, pig. Goodbuy! " . A fost tare amuzant pentru amandoua. 





După o scurta pauză și o gustare, Maria a lucrat din caietul de activități și la tabla,  exerciții de matematica.

Cat eu am făcut aspirat prin dormitoare, fetele au făcut câte un tablou cu fasole.






După amiază, deși cea mica era cam obosita și cam mofturoasa pentru că nu dormise la prânz, ne-am ocupat de...broasca țestoasă. Așadar, ne-am folosit de următoarele resurse:

 https://m.youtube.com/watch?v=MYulQlwOW5E 

 https://epochtimes-romania.com/news/curiozitati-despre-broasca-testoasa---232734

https://m.youtube.com/watch?v=5Rmv3nliwCs

Fetele au desenat broscute, iar Maria a conceput o cărticica pe aceasta temă. 







 Marți 

Maria a răcit, a urmat și Teo. Toată săptămâna am făcut activități relaxante, întrucât disconfortul a fost pe măsură. 

Marți am continuat jocul de limba engleza început de luni, sub alta formă. Au prezentat legume și fructe, apoi ne-am folosit de plusuri pentru a forma propoziții de tipul " The rabbit eats carrots." 





După amiază am făcut împreună covrigi de casa, fetele au ajutat la făcutul aluatului și la modelat. Am fost foarte gustoși și naturali, fata de cei din semigerii.




Miercuri 

Miercuri a fost Sfânta Maria, așa că am sarbatorit-o pe Maria noastră. Deoarece de Sfânta Teodora cea mica nu a avut tort, bunicul le-a adus un tort la amândouă. După amiază am povestit despre nașterea Maicii Domnului și părinții Ioachim și Ana. 


Joi, Vineri, Sâmbătă, Duminică

Deja ne-a luat pe toți răceala, așa că ne-am odihnit, am citit, an mai făcut câteva activități, limba engleza. 

Este duminica și ne simțim cu toții bine. Așteptăm să ne revenim complet și să ne întoarcem "la treabă" .







Multă sănătate și vouă!

Un comentariu: