miercuri, 1 septembrie 2021

Bine ai venit, toamna!

 Începutul de toamna este perioada mea preferata din an. Răcoarea dimineții, croncaneala ciorilor, mirosul de fum, amiezile călduțe, toate îmi dau o stare de bucurie și mă inspiră.

 


Planurile mele pentru aceasta prima luna de septembrie cuprind atât activități de îngrijire, organizare și gospodărire a casei, cat și cele de hobby( croșetat, blog) și homeschooling.

🍁Organizarea căminului 

A venit timpul "despărțirii" de hainele verii, asa că le impachetez in saci și cutii. Deoarece avem un spatiu de depozitare destul de restrâns, am găsit un locușor numai bun sub placajul paturilor. Am găsit această soluție la o mămică pe YouTube, recunosc că nu mi-a venit până acum aceasta idee. 

Mai am de copt vinete și ardei, de făcut sucul de roșii, o tocana și câteva punguțe cu legume pentru ciorba. 

Îmi propun ca in fiecare săptămână să gătesc împreună cu fetele o rețetă cu iz de toamna(gomboti, plăcinte cu mere, dovleac, brioșe, melci). 

🍁Hobby și relaxare 

In ceea ce privește crosetatul lucrez la 2 jachete pentru fete și am în vedere să încep niste seturi de fular și băscute, apoi ciupici.🙂 Mă pregătesc cu fire in culorile toamnei: portocaliu, galben, roșu.

Voi continua sa scriu pe blog, fara o planificare anume, ci doar atunci când voi fi inspirata sa o fac. 

Intentionez sa ajungem luna aceasta la Mănăstirea Cetățuia, Mănăstirea Frumoasa, Gradina Botanica, pădure și la Catedrala, la Sfânta Parascheva.

🍁Homeschooling 

Luna aceasta voi continua ceea ce am inceput de luna trecuta: lucrul în caietele auxiliare, limba engleza, exersarea cititului, proiecte craft. 

Vom culege "comori" in plimbările noastre și le vom folosi la diferite activități: frunze, conuri, ghinde, măceșe etc. 


Sa ne bucuram de toamna !

Voi ce planuri aveți pentru luna septembrie?


4 comentarii: