marți, 21 septembrie 2021

Jurnal de homeschooling 14-20 septembrie

Încep cu o întrebare : credeți că educația acasă este scumpa? 

Magazinele sunt pline de materiale educative, dar v-ați pus întrebarea dacă într-adevăr avem nevoie de ele? Am putea reuși să ne întoarcem la simplitate și când vine vorba despre educație?

 Noi învățăm limba engleza folosindu-ne de biletele scrise de mână și lucrurile din casa. Săptămâna aceasta am discutat despre 5 teme: My family, My house, The five senses, The colours and the numbers (Teodora), Actions( run, walk, sit down, stand up, jump). 

Ne-am mișcat prin toată casa, ne-am jucat, ne-am folosit de lucruri simple ca fasole, creioane colorate, cuburi de lemn și am ascultat cântece specifice fiecărei teme.







Am lucrat și în caietele auxiliare, zilnic, cate 15-20 de minute. 

Le-am citit zilnic, cate 20 de minute din cartea "Din cetatea lui Eu in Cetatea lui Tu". Am discutat întâmplările din carte și au fost foarte receptive mesajelor de dincolo de cuvinte. 

Maria a scris 2 cărticele( pagini pe care le scrie, desenează și le capsează). Ii scriu zilnic cate 5-6 propoziții pe care sa le citească, aleg cate ceva amuzant, personaje care îi plac sau despre familia noastră. Este oarecum intimidata sa citească din cărți. Dar se observă un progres. 

Teodora și-a îmbogățit vocabularul atât în limba română, cât și în engleză. Activitatea preferata este decupatul/tăierea cu foarfecele. A invatat un cântec și o poezie. 









Acestea sunt activitățile noastre, nu le-am surprins pe toate, dar a fost o săptămână plină de cunoaștere și joaca.


4 comentarii:

  1. Ce frumos! Felicitări mami, succes in continuare💕

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Eu, la engleza, recunosc, nu m-am folosit de altceva decât de materiale cumpărate.ce-i drept, am si găsit multe materiale bune. Dar am sa ma inspir și din lecțiile voastre.
    Uite, dacă ai de gând sa faci cu fetele și lecții de geografie, iti las aici un model:
    https://made-by-mami.blogspot.com/2021/06/cum-am-invatat-despre-asia-si-australia.html?m=1
    Anul asta vreau sa pregatim lecții de istorie. Dacă vor avea succes, voi posta și despre ele.

    RăspundețiȘtergere