miercuri, 22 martie 2023

Versete biblice pentru incredere

"  Binecuvântat să fie Domnul, stânca mea, care-mi învaţă mâinile mele să lupte şi degetele mele să războiască!" - Psalmul 143:1

 


  "Bucuraţi-vă în Domnul totdeauna! Încă o dată vă spun: Bucuraţi-vă!" - Filipeni 4:4 

 

 "Lăudaţi pe Domnul, căci El este bun; căci îndurarea Lui ţine în veac!" - Psalmul 118:1 

 

 "Dimineaţa să-mi ajungă glasul Tău, Doamne; dimineaţa să-mi ajungă rugăciunea mea la Tine." - Psalmul 88:13 

 

 "Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi neprihănirea Lui şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra." - Matei 6:33 

 

 "Ferice de omul care se încrede în Domnul şi ale cărui nădejdi sunt Domnul!" - Ieremia 17:7

 

  "În toate împrejurările noastre suntem strâmtoraţi, dar nu suntem striviţi; suntem în nevoie, dar nu suntem fără ieşire." - 2 Corinteni 4:8 

 

 "Domnul este aproape de cei cu inima zdrobită şi mântuieşte pe cei cu duhul înfrânt." - Psalmul 34:18

 

  "Să-L laude pe Domnul pentru îndurarea Lui şi pentru minunile Lui în favoarea oamenilor!" - Psalmul 107:15 

 

 "Tu eşti Dumnezeul meu, Te caut din zori; sufletul meu Îţi este setos după Tine, trupul meu Te doreşte într-o ţară pustie, uscată şi fără apă." - Psalmul 63:1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu