duminică, 12 martie 2023

Rugaciunea unei mame pentru copilul sau

Doamne,

Astăzi mă rog pentru copilul meu drag. Îți aduc înaintea Ta inima mea plină de griji și de dorința de a-L vedea crescând într-un mod care să Te glorifice pe Tine.

Îți predau viața lui, Doamne, și Îți cer să fii cu el în fiecare clipă. Îți cer să-l ghidezi pe drumul său, să-i luminezi calea și să-i întărești credința în Tine.

Te rog să-l protejezi de răul din lume și să-i oferi discernământul necesar pentru a face alegeri înțelepte și bune. Îți cer să-l înveți să Te iubească pe Tine mai mult decât orice altceva și să-și pună încrederea în Tine.

Doamne, mă rog să-l înzestrezi cu darurile și abilitățile de care are nevoie pentru a-și îndeplini scopul în viață. Îți cer să-i dai puterea de a-și depăși fricile și obstacolele și să-l înzestrezi cu înțelepciunea de a face alegeri care să-l ducă spre bine.

Îți mulțumesc pentru binecuvântarea de a fi mamă și îți cer să-mi dai înțelepciunea și forța de a-l crește pe copilul meu într-un mod care să Te onoreze și să Te bucure. Îți mulțumesc pentru toate binecuvântările pe care le-ai adus în viața noastră și pentru că ne ești mereu alături.

Amin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu