marți, 14 martie 2023

Ganduri pentru ea #1



           Una dintre principalele nevoi ale omului este aceea de a fi vazut. A fi vazut inseamna ca cineva este acolo pentru tine, in fricile tale, in ingrijorarile tale, in bucuria ta, atunci cand simti ca esti ascultat fara critica sau judecata.

         Asteptam sa fim vazuti : de parinti, de sot, de copii. Dar de cele mai multe ori propriile tipare, propriile neputinte creeaza o ruptura intre ceea ce vrei sa primesti si ceea ce primesti. Nu esti vazut asa cum te astepti.

        Aceasta nevoie poate fi indeplinita " Dimineata  voi sta inaintea Ta si ma vei vedea". Iata ca exista Cineva care te poate vedea in profunzimea si totalitatea ta. Doar ca e nevoie sa stai inaintea Lui. Aceasta este conditia.

       Ne putem opri din a avea pretentia ca ceilalti sa ne inteleaga, sa empatizeze cu noi. Nimeni nu poate cu adevarat sa te inteleaga, tainele sufletesti le cunoaste doar El.

      Asadar ofera-i Lui sansa de a te simti vazuta, sprijinita, inteleasa.

" Dumnezeul meu, ajutorul meu , si voi nadajdui spre Dansul,
Aparatorul meu si puterea mantuirii mele si sprijinitorul meu". Ps 17.


Un comentariu: