joi, 29 august 2024

Întoarcerea acasă.

    Sunt mamă și soție. Și mă întorc acasă. 


Am fost plecată? 

 

 

I'm Coming Home Is Coming Thanksgiving Night! | ABC Updates

        Din anumite puncte de vedere, da. În ultimii 3 ani am lucrat de acasă, online, ca terapeut emoțional pentru femei și copii, am investit timp, disponibilitate, bani, energie pentru a-mi putea aduce contribuția cât mai bine. 

        M-am bucurat de rezultatele tuturor clienților, m-am bucurat pentru fiecare recomandare primită și 

m-am bucurat pentru ca am clădit totul de la 0, fără niciun ajutor. 

         Și totuși, în tot acest timp, am simțit că ceva lipsea. Așa că acum mă întorc acasă, dar într-un mod cu totul nou. Nu e doar despre a fi prezentă fizic în același spațiu cu familia mea; e despre a mă reconecta cu mine însămi, cu soțul și copiii mei, într-un mod mai profund. E despre a-mi găsi echilibrul între rolurile de mamă, soție și profesionist.

        În cei trei ani de muncă intensă, am realizat cât de ușor este să te pierzi pe tine în dorința de a-i ajuta pe ceilalți. Am fost acolo pentru toate femeile care mi-au cerut sprijinul, pentru copiii care aveau nevoie de o mână de ajutor și pentru toate acele suflete care căutau alinare. Însă, între toate aceste sesiuni și întâlniri online, am început să pierd conexiunea cu mine și cu cei dragi.

        De aceea, acum fac un pas înapoi, nu ca un semn de renunțare, ci ca o invitație de a fi mai prezentă, mai autentică, mai conectată. Am învățat că a fi o mamă bună sau o soție bună nu înseamnă să fii disponibilă mereu pentru toți ceilalți, ci să știi când să îți îndrepți atenția spre casa ta, spre inima ta.

        Îmi doresc să revin la acele momente simple și pline de înțeles, când fiecare zi era o ocazie de a trăi cu adevărat alături de cei dragi. Îmi doresc dimineți în care să ne adunăm la masă cu liniște în suflet, fără grabă, savurând micul dejun împreună, împărtășind gânduri și vise. Să avem timp să ne rugăm împreună, să ne lăsăm copleșiți de recunoștință pentru tot ce avem, să ne privim unii pe alții în ochi și să simțim cu adevărat prezența celuilalt.

        Îmi doresc după-amiezi în care să găsesc tihna unei plimbări prin parc, ținându-mi copiii de mână și povestind despre lucrurile simple care le umplu inimile de bucurie. Serile să fie un ritual de conectare – povești șoptite la culcare, rugăciuni care ne liniștesc sufletul și discuții tăcute care sădește speranță și iubire în noi toți.

       Aș vrea să revin la un ritm al vieții în care să mă simt cu adevărat prezentă, unde bucuria se regăsește în gesturile mici și sincere și în prețuirea clipelor petrecute împreună. Să simt din nou că fiecare zi este o binecuvântare, un dar pe care să-l desfacem împreună, clipă cu clipă, cu inima deschisă și recunoscătoare.

      Întoarcerea mea acasă nu este despre a renunța la pasiunea mea de a ajuta oamenii. Este despre a găsi un echilibru sănătos între a oferi și a primi, între a fi acolo pentru ceilalți și a fi acolo pentru mine. Este despre a învăța să pun limite sănătoase, să îmi iau timp pentru refacere și să mă reconectez cu bucuriile simple ale vieții.

     Și astfel, mă întorc acasă cu o inimă deschisă, gata să construiesc momente de neuitat cu cei dragi și să continui să ajut, dar de data aceasta, nu doar pe alții, ci și pe mine.

      Mă întorc acasă, pentru că acolo este locul unde sufletul meu găsește odihnă și iubire necondiționată. Și asta, cred eu, este cel mai important lucru.


2 comentarii:

Versetul Zilei 10.09.2024