vineri, 2 august 2024

Dumnezeul meu , ce vrei sa invat din asta ?

 

Dumnezeul meu , ce vrei sa invat din asta ?


Atunci cand se intampla lucruri grele in viata noastra, nu ne ajuta cu nimic sa intrebam : De ce mi se intampla mie asta ?

Dimpotriva, folosul este urias atunci cand intrebam : Dumnezeul meu, ce vrei sa invat din asta ?

Viata este o scoala uriasa , in care suntem mereu chemati la lectii existentiale.


Ceea ce nu invatam Dumnezeu ingaduie sa intalnim in fata noastra, pana cand vom invata, vom depasi sau vom gestiona. Nicio ispita , nicio patima nu va disparea daca fiinta noatra nu va primi lectia necesara pentru continuarea calatoriei noastre vesnice.

Prin urmare, atunci cand vin ispite si incercari, sa nu ramanem in negare si furie. Sa inaintam in folosul pe care ni-l pot da acestea.

Pr Haralambos Papadopoulos 
 
Hristos Dumnezeu e în natură cu iubire, cu har, cu personalitate vie  creatoare, proniatoare | Centrul de Studii privind Facerea Lumii

Provocarea Zilei :

🔸Fii atentă și conștientă de lecțiile pe care Dumnezeu le-a pregătit pentru tine astăzi. Observă fiecare situație dificilă ca pe o oportunitate de creștere și învățare. În loc să întrebi „De ce mi se întâmplă asta?”, întreabă „Ce vrei să învăț din această experiență, Doamne?”


🔸Notează într-un jurnal gândurile și sentimentele tale în legătură cu încercările prin care treci. Identifică lecțiile ascunse și modul în care acestea te pot ajuta să devii o persoană mai puternică și mai înțeleaptă.

Exemplu practic: Dacă ai avut o zi grea la muncă sau acasă, în loc să te frustrezi, încearcă să vezi ce poți învăța din acea situație. Poate că este o lecție despre răbdare, despre cum să comunici mai eficient sau despre cum să-ți gestionezi emoțiile mai bine.


🔸Încearcă să aplici această nouă perspectivă în viața ta zilnică. Fiecare provocare poate deveni un pas important pe drumul tău spiritual, aducându-te mai aproape de înțelegerea și împlinirea voinței lui Dumnezeu în viața ta.

🔸Roagă-te pentru înțelepciunea de a vedea și a înțelege lecțiile pe care le primești și pentru puterea de a le integra în viața ta cu acceptare și recunoștință.
 
 
Doamne, ajuta-ma sa inteleg, sa accept lectiile Tale. 
 
Doamne, luminează-mi mintea să înțeleg voința Ta în fiecare încercare.
 
Dumnezeul meu, dă-mi puterea să accept lecțiile Tale cu inima deschisă.
 
Dumnezeule, învață-mă să primesc învățăturile Tale cu smerenie.
 
Părinte Ceresc, deschide-mi ochii să recunosc lecțiile Tale în viața mea.
 
Doamne, ajută-mă să transform suferința în înțelepciune prin harul Tău.
 
Doamne, ajută-mă să accept provocările ca pe daruri ale Tău pentru creșterea mea.
 
Părinte, învață-mă să primesc fiecare lecție cu recunoștință și credință.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Versetul Zilei 10.09.2024