duminică, 5 decembrie 2021

Tradiția noastră de Sfantul Nicolae

 După câteva zile cu suișuri și coborâșuri, a venit ziua Moșului Nicolae. Așa că am lăsat deoparte orice alt gând și ne-am organizat ca în fiecare an: crafturi, turta dulce de casa, colinde, ghetuțe curățate.

Am inceput dimineata cu formarea aluatului. Rețeta este de post. Am gasit-o pe blogul Irinei, in urma cu câțiva ani. Este o rețetă minunata!!!!Mulțumim Irina !!! 

http://dulcecasa.blogspot.com/2008/12/turta-dulce-de-post.html?m=1

  Fetele au decorat o parte din ea. Am făcut royal icing, iar pentru roz am folosit putina zeama de sfecla roșie.










 Intre timp am făcut 2 activități creative: manusi și un Moș Crăciun.




Spre seara a venit și Mosul Nicolae. Retraiesc alaturi de ele emotia așteptării. Au primit câte două carti, cateva bomboane, cate un panettone, mandarine și plastilina.




Zile cu tihna! Ce faceți voi de Sfântul Nicolae?

 

 

4 comentarii:

  1. Copii au fost la vecernie,au primit daruri de la biserica apoi au venit acasă și si-au spălat cizmulițele! Irina l-a tot pandit pe Moșu 😃ah,și l-a prins! Au fost foarte bucuroși de daruri. Anul acesta Mos Nicolae le-a adus și fetitelor câte un catelus de plus!

    RăspundețiȘtergere