duminică, 12 decembrie 2021

Timp


 In lumea noastră, a masinilor de spălat automate, a robotilor aspirator, a mașinilor de spălat vase, a tuturor electrocasnicelor, a mașinăriilor, a tehnologizării...unde ne este timpul?

Doamne, unde îmi este timpul?

A fost o săptămână plină. Plină de treburi, de curățenie, de gătit, de lectii. Rămân surprinsă că aceste "ajutoare" nu își fac suficient treaba. Eu tot nu am timp pentru toate. Am avut și o durere de genunchi vreo două zile. In casa nu e ordine, pe blog nu am mai scris, lectiile nu le-am făcut pe toate. Nu am avut timp de mine. Am redus considerabil timpul pe Facebook sau YouTube.


Deci, Doamne, unde îmi este timpul? 

 

Poate imprastierea minții mele e de vina. Poate de fapt nu timp îmi trebuie, ci pace și liniște înăuntrul meu. Poate așa s-ar dilata și timpul. 

Săptămâna aceasta am făcut câteva activități craft: cizmulițe, globuri, o căsuță. Fetele au început repetițiile colindelor și a poeziilor de Crăciun. Pentru Maria am ales "Uite, vine Moș Crăciun" de Otilia Cazimir, iar pentru Teo "Bradulet, brăduț  drăguț". Cred că voi mai adaugă și altele. 

La matematica am inceput adunarea cu trecere peste ordin. Ne-am folosit de cuburi colorate. A înțeles destul de bine și vom repeta atât cât este nevoie. 

La citire se vad progrese. Citește câte un text de 5-6 propoziții. 

La limba engleza lucreaza de pe caietele despre care am vorbit într-un alt post, iar Maria face primii pași către citire. 

S-au jucat mult împreună. Inventează jocuri de rol, de-a pădurarii, de-a salonul de îngrijit animale. Au redescoperit plusurile și se folosesc de ele la toate jocurile. 

Slava lui Dumnezeu și pentru aceste zile! 









Un comentariu:

  1. Cred ca toti avem aceasi problemă cu timpul. Si cred ca e si din cauza faptului ca vream sa facem noi prea multe, ne asumam prea multe roluri pe langa cel de sotie, mama și angajata dacă e cazul. Suntem educatori, animatori, terapeuti, ghizi,bucatari, decoratori, etc... si trist ca uitam cel mai important rol, de a fi femei.

    RăspundețiȘtergere